czwartek, 21 sierpnia 2014

KRÓLOWA PIKOTEK





Hej!
Dzisiaj serwetka na którą chorowałam jakiś czas. Wzór jest autorstwa Jana Stawasza. Serwetka ma około 30 cm. Jestem zakochana! Ilość pikotek mnie przerażała, ale schemat ogólnie jest prosty i poszło szybciej niż myślałam.






Serwetka miała zostać u mnie ale... Szewc w dziurawych butach chodzi :) Tak się pewnej osobie spodobała, że leży w innym domku :) Co mnie cieszy. Za każdym razem gdy widzę zachwyt w oczach innej osoby pękam z dumy.

A mi nie pozostaje nic innego jak wybrać wzór na kolejną.

11 komentarzy:

  1. Właśnie taka serweta mi się marzy:) Jest fenomenalna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się projekty tego pana, ale inaczej robię niż on robił i nie wszystkie jego wzory mi wychodzą, a poza tym niekiedy są luki w opisach i trochę mnie to denerwuje, chociaż jeśli wzór jest piękny to tak jak ty biorę go na mój warsztacik :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego metody idzie się nauczyć. W jego wzorach ją stosuję a w innych normalnie. Spróbuj. A z lukami w schematach mam ten sam problem. Na początku trafiłam na taki schemat. Niestety zauważyłam brak cyferek jak już przy danym rzędzie byłam. Teraz bym kombinowała wtedy nawet to do głowy mi nie przyszło :) Ale od tej pory dokładnie sprawdzam schemat

      Usuń
  3. Very beautiful, I love this, I have one of his books "tatted treasures", I do not see this pattern in it, was this his first book?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo ładna.JS popełnił dużo pięknych rzeczy. Pozwolisz,ze wiecej nie bede pisac tylko sie pozachwycam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się napracowałaś... ja to bym pewnie połowy tych pikotek nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. Nie było tak źle. Poza tym te pikotki to urok tej serwetki

      Usuń
  6. Hi it is me Carollyn! my email is tennbrown@gmail.com thankyou I would love the pattern!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank You hugs from Carollyn! I sent you an email back!

    OdpowiedzUsuń