czwartek, 31 lipca 2014

RAZEMTORBIENIE

Jakiś czas temu przyłączyłam się do kolejnego Razemrobienia u Agnieszki. Tym razem była torebka. Dziergało się jak zwykle przyjemnie. I tak powstała pierwsza torebka. Pierwsza, bo chyba nie ostatnia.
Nie robiłam zapiania na zamek. Postawiłam na guziki. Żadne, które posiadałam w domu mi nie pasowały, więc materiałowe wyszyłam nićmi
W pasku użyłam sporo półsłupków reliefowych. Trochę czasu mi to zajęło ale strasznie mi się podoba!

I na zakończenie dno. Aga kupiła swój sznurek w pasmanterii, a mi nie było po drodze. Za to ostatnio bardzo mi po drodze do castoramy, leroy merlin.. to swój sznureczek, a raczej line* kupiłam właśnie tam.
I jak się podoba? Mi bardzo. Jestem zakochana.


* Luby stwierdził, że sznurek na tyle gruby to już lina. Hmm.. jak zwał to zwał. Dla mnie to sznurek. Ważne, że się nadał.

Pozdrawiam cieplutko

4 komentarze:

  1. Urocza :) I fajne kolorki
    Ja kiedyś z Agą zaczęłam robić chustę i do dziś leży niedokończona, a kolejna zima się zbliża :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna torba, wygląda na praktyczną :) i kolory przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna torebka Aga ma bardzo ciekawe pomysły:)

    OdpowiedzUsuń