czwartek, 5 czerwca 2014

PIERŚCIONEK XL

Długo się czaiłam na ten wzór pierścionka. Jakoś nigdy nie było mi po drodze. A to brak czasu, a to brak koralików, aż w końcu musiałam. W weekend przysiadłam i okazało się, że robi się go szybciej niż sądziłam.




Jak widać, pierścionek jest spory. Ja takie lubię.

Mniej przyjemna rzecz to koraliki. Pierwszy raz się zawiodłam. Z tych koralików schodzi kolor. Nosiłam go przez ostatnie dni i jak widać są białe prześwity. Jakby kogoś interesowało co to za kolor to SuperDuo Luster-Metallic Gold Lavender. Kolor prześliczny, lekko opalizujący na złoto. No ale co z tego, że nie długo go nie będzie widać. Nie wiem, może mi się marna paczka trafiła.

Do tego wzoru na pewno wrócę. Może już w ten weekend. Mam ochotę na coś jasnego i wiosennego. Jakby ktoś miał ochotę na wzór to proszę >>KLIK<< . Zrezygnowałam z ostatniego zdobienia. Jakoś w tym przypadku mi nie pasowało.

Pozdrawiam gorąco

3 komentarze:

  1. ostatnio odkryłam, że mam w swej szkatułce sporo pierścionków:)

    Ten jest śliczny.

    Pozdrawiam,
    Em

    OdpowiedzUsuń