poniedziałek, 5 maja 2014

CZERŃ KRÓLUJE

Wiosna w pełni, a ja siedzę w czarnych niciach. Na takie miałam ochotę w ten weekend.
Bransoletka przy pomocy odwróconych kółek ale... z trzema czółenkami :) Żeby było z jednej strony łatwiej, a z drugiej.. z początku trochę mi to trzecie się kręciło. Wykonałam ją przy pomocy kcabrera74 i jej filmiku  >>KLIK<<.





Kolczyki to również odwrócone kółeczka, ale wykonane na igle. Na igle robi się zdecydowanie szybciej, ale ja mam sentyment do czółenek..



A cały komplecik prezentuje się tak
Podoba się?

W między czasie robię serwetkę Renulki. Mam 5 rzędów ale już jest 6. Jestem ciekawa jaki będzie efekt ostateczny.

Mam nadzieję, że u Was też jest takie słoneczko jak u mnie. Takiego Wam życzę na następny tydzień!

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten komplet :-) tylko nie wyobrażam sobie jak to działa na 3 czółenka ;D ale efekt jest najważniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. really fun look and goes with anything! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria . Dzieki za link,rzucę okiem jak sie robi trzema czolenkami.

    OdpowiedzUsuń