czwartek, 10 kwietnia 2014

KOMPLECIK

Nie uwierzycie, ale tym razem powstała frywolitka :) Chorowałam na ten komplet już jakiś czas ale zawsze kończyło się na robieniu czegoś innego. Tym razem się zawzięłam i tak oto powstały kolczyki i bransoletka.
Komplet powstał z nici Lizbeth.









wzory można znaleźć na you tube u użytkownika kcabrera74 . Lekcja 105 i 112. Polecam gorąco! Mnóstwo różnych pomysłów.

Poza tym co roku robię jajeczka i co roku nic u mnie nie zostaje :) Tym razem też kilka zrobiłam


Jakość taka sobie to zdjęcie robiłam szybko. Z tej gromadki dwa już znikły... Myślę, że do świąt już nic nie zostanie :) Ale bardzo się cieszę jak komuś się moje wyroby podobają.

Mam już paczuszkę, którą na pewno się pochwalę ale najpierw planuję coś zrobić :) Małe porównanie.  :)

Pozdrawiam cieplutko w ten zimny dzień!

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace. Też ostatnio kupiłam ten kordonek, ale na razie nie próbowałam z niego robić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik. Ja nie mam cierpliwości na tak misterne robótki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria! Właśnie do tych nici wzdychałam miesiącami aż w końcu zrobiłam własną podróbkę ;D
    Dzięki za link do opisów, zaraz lecę oglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń