piątek, 28 marca 2014

WIOSENNE PORZĄDKI

W powietrzu czuć wiosnę! A więc pora na porządki. Na pierwszy ogień idzie odkurzanie bloga.

Mam kilka dni wolnych więc dzisiaj porobiłam zdjęcia i pomału będę je publikować. Niestety za dużo tego nie mam... Ale na tydzień zostaję sama, więc mam zamiar wziąć czółenka do rąk. Już tak za nimi tęsknie.. Mój leci do Rumunii. Pierwszy raz.. Jestem przerażona...

Koniec marudzenia!
Na pierwszy ogień idzie kolejna bransoletka. Ostatnio mam ich sporo. Najlepsze jest to, że za nimi nie przepadam i noszę tylko od święta...





Idę się zając czymś co nie pozwoli mi myśleć o wyjeździe Tomka.. Może frywolitka 3D :)

3 komentarze:

  1. Robótki to dobry pomysł żeby nie myśleć o strachu :)
    Bransoletka śliczna, marzyła mi się podobna do sukienki na ślub mojej córki ale chyba jest pracochłonna i do wesela już nie zdążę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bead work so lovely to see! have a great day!

    OdpowiedzUsuń