poniedziałek, 14 października 2013

Żyję! Mam się dobrze..

Witam!

Oj dawno mnie nie było. W między czasie sporo się u mnie wydarzyło. Na tworzenie i bloga zostało najmniej czasu. Coś tam powstało, ale na ogół na prezent i nawet nie pstryknęłam fotek.

Ale, ale...

Żeby nie było, że przychodzę z niczym.

Mój ostatni komplecik

I zbliżenie na buciki, z których jestem w szczególności dumna
Komplecik nadal czeka na Wojtusia, który miał zawitać 5października. Tak mu dobrze w brzuszku mamy, że do tej pory go nie ma.

Mam cichą nadzieję, że moje życie się uspakaja i będę mogła bez problemów do Was wrócić.

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Śliczny komplecik :-) Butki wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to wszystko, takie słodkie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności!!!Mam nadzieję,że komplecik jest już na Wojtusiu.

    OdpowiedzUsuń