wtorek, 22 października 2013

ANANASKI

Ostatnio miałam spory zastój w wszelakich robótkach. Najpierw nygusa dostałam, a potem nikt nie chciał mi dać worka wolnego czasu. Ale jakiś czas temu w Agi powstał nowy kurs. Tym razem na chustę. Odkurzyłam druty i zaczęłam dziergać. Kurs jest rewelacyjny. Wszystko krok po kroku wytłumaczone, że nie miałam żadnych problemów. Polecam.
A oto moje ananaski




Wzór przepiękny. Ja niestety nie jestem do końca zadowolona z tej chusty. Z niewiadomych przyczyn górny brzeg mi się zawija. Za pewne coś sknociłam przy zamykaniu oczek. Ale jak się nią opatule to w sumie tego nie widać. Tylko ja wiem, że coś jest nie tak... 

*****************************************************

Dla osób, które są ciekawe mojego haftu XXL. Eh... Haft dłuugi czas leżał na dnie szafy, z dala od moich oczów. Nagle ilość pojedynczych krzyżyków mnie przeraziła. Dopiero od jakiegoś tygodnia trochę dłubie. 


8 komentarzy:

  1. Ooo, masakra z tym obrazem! I tak wielki szacun, że masz już taki kawał pracy za sobą... nic dziwnego, że musiałaś od niego odpocząć ;) trzymam kciuki za dalszą pracę.
    A chusta wygląda super, nic się nie przejmuj, że coś tam gdzieś tam nie tak się układa - i tak nikt nie zauważy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała chusta :-) Piękny kolor. A wywija się może dlatego, że za luźno zakończyłaś...?
    Haft... pracochłonny. Podziwiam Cię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że o Ananasach mamy podobne odczucia. Mnie moja też do końca nie satysfakcjonuje. Ale noszę i jest super :) Podziwiam Twoje samozaparcie z tym obrazem!...

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz wychodzi super! Trzymam kciuki :)
    A chustę też zaczęłam robić ale po czterokrotnym spruciu pierwszych rzędów rzuciłam ją w kąt i czekam na natchnienie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne:) chusta jak szaliki też sie zwijają ale podziwiam i doceniam:) olina.cornelio.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój szal w ananasy też się zawija.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Nominowałam Cię do zabawy http://alicja-szyje.blogspot.com/2013/12/60-i-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń