piątek, 3 maja 2013

BLUZECZKA

Dzisiejszy posta będzie króciutki. W tym tygodniu nie będzie aktualizacji haftu, niestety za daleko się nie posunęłam. Brak czasu... a wieczorami już nie miałam weny.
Dzisiaj będzie bluzka na drutach. Tak, tak. Moja pierwsza. Robiona reglanem dzięki Adze. Żeby Was nie zanudzać szczegółami macie kilka zdjęć. Dzięki tej pogodzie niezbyt ładne.. ale robi się już drugi sweterek to może wtedy pokażę tę bluzkę jeszcze raz.
Dół bluzki to wzór ryżowy, oczka prawe i wzór makaronowy.
Rękawki ozdobiłam w podobny sposób tylko wzór makaronowy jest krótszy

I reszta


nie wiedziałam, które zdjęcie wstawić, bo żadne mi się nie podoba, więc wstawiłam wszystkie.
Pozdrawiam Was gorąco!

5 komentarzy:

  1. Czyli pierwsze koty za płoty :)) Bardzo udany debiut, śliczny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez uważam, że debiut bardzo udany! Co do koloru zgadzam się - wszelkie niebieskości (i nie tylko) kocham pasjami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny kolor. No i ten raglan... próbowałam go ostatnio zrobić, ale wyszło tak szkaradnie, że zostałam przy zwykłej główce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała bluzeczka :-) Bardzo mi się podoba i kolor i fason.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z dziewczynami, prześliczny kolor, a skoro Aga twierdzi że udany debiut, to możesz być z siebie dumna :) Podglądam Was dziewczyny z tym raglanem, ale czasu żeby spróbować to już nie mam (mimo długiego weekendu)
    Widzę Agnieszko, że też tak bardzo lubisz się fotografować jak ja :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń