środa, 10 kwietnia 2013

KOLCZYKI DO KOMPLETU + HAFT XXL


Na wstępie, chcę przywitać nową obserwatorkę. Mam nadzieję, że będziesz u mnie dobrze się bawić.

Ostatnio u mnie za wiele się nie dzieje. Głównie wykańczam to co kiedyś zaczęłam. I tak skończyłam serwetkę, która czeka na blokowanie. Nie długo ją pokażę. Trochę posunęłam się do przodu z serwetką Renulki. Stanęłam w połowie czwartego rzędu. Nie miałam czasu żeby ruszyć dalej. Ale to będzie miły przerywnik od haftu.

Dzisiaj mam Wam do pokazania kolczyki. Do kompletu, bądź osobno, do ostatniego wisiorka. Stały się ulubieńcami mamy, która już prosi o nowe, w bardziej stonowanych kolorach. Więc powstaną jeszcze jedne. Kiedy? Nie wiem. Koniec gadania, teraz pokazuję




I dodatkowa część, czyli haft. Mam wszystko.



Dopiero jak zgromadziłam wszystkie kolory muliny to zobaczyłam ile tego jest. Nie powiem, z lekka się przeraziłam. W ostateczności zmieniłam zdanie. Nie będę haftować na kanwie 14 tylko na 16. Przez to haft wyjdzie nie co mniejszy (60x36cm) ale mam nadzieję, że przejścia w kolorach będą subtelniejsze.

Co jakiś czas będę zdawać Wam relację jak mi idzie. Już nie mogę się doczekać pierwszego krzyżyka.

Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca wpisu. Pozdrawiam Was gorąco!

4 komentarze:

  1. Duże wyzwanie przed Tobą, obraz piękny, będę Ci kibicować, jeśli zechcesz prezentować kolejne odsłony :)) Kolczyki śliczne-rozwijasz się w koralikowaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki :) czekam na pierwszą fotorelację z krzyżykowania :) i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny. Na pewno będę zdawać relację. Na chwilę obecną nie mam czym się pochwalić. Mam zaledwie 600 krzyżyków :D to jak kropelka w morzu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że przesyłka z mojej pasmanterii Magicznyhaft przyszła tak szybko. Będę kibicować. Jestem naprawdę ciekawa postępów i trzymam kciuki, bo to duże wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń