czwartek, 28 marca 2013

SPOTKAŁEM ZAJĄCA W ZASPIE

Dokładnie takimi słowami w weekend przywitał mnie Luby niosąc to

cały mały moteczek białej nitki. Maluśki, maluśki. Macie na to dowód
z Aidą 

szpulka ma 27cm wysokości i w najszerszym obwodzie 61cm :D
Musiałam się Wam pochwalić.
Dla ciekawych zrobiłam też małe porównanie. 
Pierwsza nić od góry to nowość, w środku mamy nić maxi a na końcu aidę 10.
Myślę, że mniej więcej są równe. Ta nowa nić jest nieco grubsza. Do tego jest mniej lejąca niż maxi ale bardziej miękka niż aida. Jeszcze nie wiem jak się spiszę na drutach. Ale już wiem, że można supłać. Oto dowód

To nie jest taki komfort jak aida. Nie oszukujmy się. Ale nić jest mocna i pikotki się nie rozdzielają. Na chwilę obecną tylko tyle. 

Po świętach zaczynam haftować obrazek. O taki

Może ktoś jest chętny żeby się przyłączyć? Mam wzór. Ostrzegam tylko, że jest spory. Zaledwie 378x227 krzyżyków.  Ma  do tego 85 kolorów i paletę barw mam tylko z DMC. 
Jak tylko zacznę to dam znać. Ciekawe ile czasu mi to zajmie :D

Przed świętami już nie będę miała czasu pisać więc życzę Wam zdrowych, spokojnych świąt.  
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. To dobrze że szanowny małżonek spotkał tego zająca i pomógł mu nieść do Ciebie ten prezent, bo by się biedny nadźwigał.... Spora ta szpuleczka, na kilka serwetek a może nawet obrusów Ci wystarczy :)) I efekt jak widzę też fajny
    Śliczny obrazek wybrałaś, będę Ci kibicować, tylko wrzuć coś od czasu do czasu :))
    Zdrowych i pogodnych Świąt Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu udanych prac życzę - czekam na obrazek - Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie że kibicować będziemy ;-)
    Dziękuję za odwiedziny ps... no musze jeszcze popracować nad techniką informatyczną Wesołych Świąt,OLINA

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpuleczka cieszy oko. Ten obrazek, oglądałam kiedyś serie od tego projektanta, chyba się nie mylę, ale tam był taki kamienny domek, który chciałam wyhaftować. Tak wiele bym zrobiła, a tak mało czasu. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też piszę się na taki obrazek, jak skończę swoją obecną pracę. Podeślesz mi wzór na krystyna150@op.pl ? Pozdrawiam. Krystyna

    OdpowiedzUsuń