poniedziałek, 11 marca 2013

KOLCZYKI NA ŻYCZENIE


Mam wrażenie, że moja doba ostatnio uszczupliła się o kilka godzin. Niestety na bloga zostało mi czasu najmniej. Ale żeby nie było ponuro mam dzisiaj wolne. Jako tako zdjęcia moich prac zrobiłam i teraz tylko muszę znaleźć chwilę na wybranie najlepszych i przesłanie do Was.

Dzisiaj chcę Wam przedstawić dwie pary kolczyków dla mojej kuzynki. Przy okazji pochwalę się, że za 8miesięcy zostanę znowu ciocią. Jest tego tylko jeden minus. Stwierdzenie połowy rodziny „No to pora teraz na ciebie”...


Wróćmy do kolczyków. Kuzyneczka zażyczyła sobie coś długiego... A że ostatnio trafiłam na oto taki blog >>KLIK<<  to coś w tym stylu postanowiłam zrobić. Przy okazji nauczyłam się nowej techniki.
A oto kolczyki




to białe za moją ręką to okno pokryte grubą warstwą śniegu.

Kolczyki tak bardzo mi się spodobały, że zrobiłam jeszcze jedne, tylko krótsze




a tak prezentują się razem

  
Obydwie pary są już u zadowolonej właścicielki. A jak Wam się podobają?




2 komentarze:

  1. Oj śliczne, zwłaszcza te niebieskie w moim typie. Widzę że się rozwijasz, ciągle nowe techniki, a z tym czasem to u mnie podobnie dlatego tylko wpadam troszkę pooglądam i albo do domowych obowiązków (nuuuda), albo do "jajecznych ubranek":)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! Staram się sprawdzać co mi odpowiada a co nie. I już wiem, że do kilku rzeczy nie wrócę. Twoje ubranka są śliczne!

      Usuń