wtorek, 19 lutego 2013

WŁASNY UNIWERSALNY PROJEKT



Jak wiecie uwielbiam schematy, które za każdym razem wyglądają inaczej. Wystarczy coś zmienić, inna nić lub korale i mamy coś innego.
Gdy siadałam do mojego notatnika, aby stworzyć coś swojego od a do z też o tym myślałam. Łatwo nie było. Jak coś namalowałam to po rozpisaniu schematu i zrobieniu próbki okazywało się, że jest do niczego. Notes brałam wszędzie, bo na ogół coś mi zaczynało świtać jak nie miałam kartki. Też tak macie? Zdecydowanie w komórce by mi się przydał program do malowania.
Ale wróćmy do sedna. W końcu coś mi wyszło.
To coś:





Nici to aida 10. Niestety nie widzę nr koloru. W sumie nawet nie wiem czy aida numeruje kolory.

Kolczyki są uniwersalne. Już je widzę w delikatnych barwach na ślub. Albo ozdobiony tylko centralny element. Albo jeszcze można je odwrócić do góry nogami. No są po prostu dla mnie idealne :D Mam nadzieję, że moja główka będzie miała więcej takich pomysłów.

To na dzisiaj tyle. Idę dokończyć moje kolczyki z koralików. Później to z czasem znowu będzie krucho. Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Ciekawy projekcik i daje jeszcze sporo możliwości modyfikacji, gratuluję pomysłu. Co do AIDY to o ile wiem są numery kolorów tylko na opasce którą z reguły usuwamy przy pierwszej robótce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. No to numerku już nie znajdę. A szkoda.

      Usuń