piątek, 15 lutego 2013

KORALIKI C.D.


Chyba się uzależniłam od następnych robótek. Jak już mam tą straszną igłę i koraliki to wstyd by było nie spróbować innych rzeczy. Przy nauce powstały takie kolczyki




Bardzo proste w wykonaniu, chociaż mi i tak zajęły kilka godzin. Ale uroku im nie brak. Już się zastanawiam nad innymi kolorami :D a co tam, jak szaleć to szaleć. Przy okazji ich robienia stwierdziłam, że jak za jakąś robótkę się zabieram, to nie powinnam sobie robić kawy czy herbaty. Zawsze pije zimną, a ja tak nie lubię zimnej..
Buźka


6 komentarzy:

  1. Uzależniaj się dalej, bo wychodzi Ci po prostu cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem za tego typu uzależnieniami, bo z nich wychodzą takie śliczności :)
    P.S.czy mogłabyś zdjąć tą weryfikację bo to troszkę utrudnia komentowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że mi powiedziałaś o tej weryfikacji, nawet nie wiedziałam, że mam włączoną. Już szukam gdzie wyłączyć. Mam nadzieję, że już nie wróci. Dziękuję.

      Usuń
  3. Super wzór! Śliczne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzór okazał się prosty i efektowny. Dziękuję bardzo!

      Usuń