piątek, 4 stycznia 2013

CHUSTA ECHO FLOWERS



Jakiś czas temu u IntensywnieKreatywnej zapowiedziany był kurs na chustę. Kurs krok po kroku właśnie trwa, a więc bardzo zapraszam.
Oczywiście musiałam spróbować czegoś nowego. Byłabym chora jakbym nie spróbowała.

Wzór jest do pobrania za darmo z ravelry  >>TUTAJ<<

Początki były ciężkie. Wzór mnie przerażał.. Dwa oczka na prawo, na lewo.. Trzy oczka na prawo, na lewo... Na samą myśl mi się wszystko mieszało. Ale się uparłam, wzięłam druty, włóczkę która mi została z komina i z wypiekami na policzkach zaczęłam. Po kilku rzędach okazało się, że nie taki diabeł straszny jak go malują. Włóczki zbyt wiele nie miałam więc wyszła mi chusta mini :D W sumie osoba, która ją otrzymała nie ma nic przeciwko, bo chciała tylko zawiązywać na szyi.

  I tak po kilku nie przespanych nocach powstała moja (już nie moja) chusta.


Tutaj zbliżenie na bąbelki:


Po ostatnim debiucie piesek tak się zadomowił, że i tym razem wylądował na zdjęciu.  




Pozdrawiam cieplutko :*  



10 komentarzy:

  1. Cudna...
    Jaka delikatna :-) Pięknie wygląda w tym kolorze :-)
    Gratuluję :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się zarumieniłam. Dziękuje bardzo. Pozdrawiam:*

      Usuń
  2. Śliczna chusteczka Ci wyszła :) podziwiam wysiłek i efekt bo ja na pewno nie porwałabym się na taki wzór ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałabyś sobie radę. Trochę wiary w siebie. Wystarczą druty, włóczka i trochę uwagi. Kurs jest tak pokazany, że nawet początkujący da radę. Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Kiedyś bardzo lubiłam robić na drutkach, dlatego kiedy patrzę na Twoją chustę bardzo mi się chce spróbować, ale to byłoby wbrew mojemu noworocznemu postanowieniu, że najpierw skończę pozaczynane robótki, dlatego na razie tylko się pogapię na Twoje dzieło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj widziałam twoje postanowienie :D ja nie robię bo wiem jak to się skończy. A jak się jednak skusisz to już życzę powodzenia :D

      Usuń
  4. Śliczne te bąbelki, właśnie do nich dotarałam, twoje zdjęcie zachęciło mnie do zrobienia ich na mojej chuście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bąbelki rewelacyjnie wyglądają ale zjadają sporo włóczki i trzeba być bardzo uważnym. Nie raz wstrzymywałam przy nich oddech :D ale warto się pomęczyć

      Usuń
  5. Piękna chusta !

    ps. a jeśli chodzi o krochamlenie serwet o które pytałaś, to ja krochamlę Ługą lekko rozrobioną. Serwetki nie matowieją i nie ma problemu z ilością krochmalu, butelczyna Ługi starcza na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najcudniejsze cudo na świecie. Po jego obejrzeniu już nic nie będzie takie samo. Chusta jest przepiękna.Po zrobieniu, oprawiłabym w ramki i podziwiała. Ale chyba jest nie do zrobienia, dla kogoś,kto mało dzierga. Pozdrawiam serdecznie i pozostaję z podziwem, dla tak zdolnych, zgrabnych i pracowitych rąk. malena

    OdpowiedzUsuń