wtorek, 14 sierpnia 2012

Nowości

Witam!
Muszę na prawdę wziąć się za tego bloga. Zanim zdążę zrobić zdjęcia część zbiorów znika :D W sumie powinnam się cieszyć, że się innym również podobają. Teraz postaram się od razu zamieszczać tutaj moje prace.
Na pierwszy ogień idą dwie bransoletki.
Pierwsza jest wykonana z kordonka ada 10 nr. 414. Coraz bardziej się przekonuje do tych nici. Bardzo dobrze mi się pracuje z nimi. Muszę rozejrzeć się za różnymi kolorami.
Druga bransoletka jest zrobiona z Limol 12 nr. 39. Cudowny kolor! Jestem nim zauroczona. Miałam do tego również kolczyki ale w tym samym dniu pojechały aż do Malborka. Oceńcie kolor zresztą sami:

Soczysta, intensywna zieleń. W bransoletce jest kilka błędów ale nadal się uczę. Sprawia mi to niezwykłą frajdę.

Pora na moją nową i na pewno bardzo długą miłość. Kolczyki-różyczki! Zrobiłam z kordonka Limol 12 nr.25. 



Prześlicznie wyglądają na uszach. Dodałam do zawieszki dwie perełki i świecący fioletowy koralik. To moje pierwsze różyczki ale na pewno nie ostatnie!

I malutki bonusik :D


Bransoletka ze sznurków metodą kumihimo. Nie wyszła mi idealnie i nadal nie wiem gdzie robiłam błąd. Mam nadzieję, że następna będzie bardziej udana.
Mam nadzieję, że ktoś dobrnął do końca. Pozdrawiam gorąco!


1 komentarz: