poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Kolczyki w dwóch wersjach

Uwielbiam kolczyki, których charakter zmienia się dzięki dodatkom. Są uniwersalne. Ostatnio się w takich zakochałam.

Oba wzory widziałam w wielu blogach, a więc muszą się podobać. Sama postanowiłam też mieć takie :D

Pierwsze są zrobione z nici Lizbeth 604 o rozmiarze 10


Ich elegancka wersja jest zrobiona z kordonka Ada 099 rozmiar 10. Dodałam do nich również perełkę mieniącą się na różowo (szkoda, że zdjęcie tego nie pokazuje). Tymi nićmi bardzo dobrze mi się pracuje.

Drugi wzór bardzo mnie urzekł. Może za sprawą nici? Lizbeth 136 rozmiar 10 i do tego zielone iskrzące się korale (szkoda, że tego nie widzicie)

Ich elegancka wersja jest z tych samych nici co poprzednie. Ada+perły

Dajcie znać, które wersje bardziej Wam się podobają. Dla chętnych podaje wzory


Jeżeli coś by było nie jasne, piszcie śmiało.
Wiem, że zdjęcia jeszcze nie są idealne ale non stop kombinuje z ustawieniami. Mam nadzieję, że w końcu je opanuje. Pozdrawiam cieplutko!





1 komentarz: